يلا انضم معانا هنحقق اللى فى هوانا
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الاهلى حديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسية محمد عادل
عضو مشــارك
عضو مشــارك
avatar

عدد الرسائل : 73
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 01/06/2007

مُساهمةموضوع: الاهلى حديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الثلاثاء سبتمبر 18, 2007 1:49 am

تقدم النادى الاهلى على الزمالك بهدف واحد أحرزه الفنان محمد ابو تريكه فى الدقائق الاخيره من زم الشوط الاول والف الف مبرك للنادى الاهلى وهاردلك لنادى الزمالك الله على الهدف يا عفيفى بجد الله عليه انا عايز كل الاهلويه يبعتو الرد بركولى بجد انا كنت عايزهم يكسبو 3/0
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AFIFI
رئــيس المنتدى والمشرف العام
رئــيس المنتدى والمشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 266
تاريخ التسجيل : 11/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: الاهلى حديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الثلاثاء سبتمبر 18, 2007 12:50 pm

تلاتة ايه قول اربعة خمسة والف مبروك للأهلاوية

وعلى رأى المثل :[size=18]الاهلى جبار ميهزوش زلزال ولا اعصار

ومشكووور يا محمد[/size]

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://dreams.allahmuntada.com
 
الاهلى حديد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الأحلام :: منتديات الرياضة العامة :: كرة القدم العربية والافريقية-
انتقل الى: